أخبار مشروع سفر


Tammey and Istikshaf Present New Travel Grants for Arab Youth

18/02/2014

Tammey and Istikshaf Present New Travel Grants for Arab Youth

In cooperation with Istikshaf / Safar, Tammey for youth development present new travel grants between Arab states for Arab youth, 15- 35 years old, who are either interested or working in the art, cultural, or social and heritage fields. The Grants name will be “Hamid Saeed” and “Rocks bin Zayed Al Ozizi.
Use the following link to access the application: "add user"
Istikshaf Program is a project of the Arab Education Forum that aims to support the travel and mobility culture as key means for learning, cultural, and art exchange and the prosperity of communities.  
Tammey for youth development was established in 2010 by group of youth development experts to provide opportunities for learning and innovation among Arab youth to realize their potentials and to support and inspire others to achieve their own goals and choices in life.
To read more abou Tammey,  website : www.tammey.org 
Face book page : Tammey.Org


التعليقات:

لا توجد تعليقات
 

لإضافة تعليق انقر هنا

الرجوع للأرشيف

 
توفر أجندة سفر مساحة للشباب والشابات للتعرف على الفعاليات المختلفة التي تقام في الوطن العربي، علماً بأن مشروع سفر غير مسؤول عن تنظيم الفعاليات الواردة، ولا تعكس أو تمثل اي من الفعاليات رؤية أو توجه المشروع. اذا كان لديكم اي استفسارات بإمكانكم التواصل مع الجهة المنظمة مباشرة من خلال عناوين الإتصال المدونة في كل فعالية على حدا.
 

عن سفر


يحمل برنامج سفر، وهو أحد مشاريع الملتقى التربوي العربي، في جعبته عددا لا ينتهي من فرص التعلم. فقد يساعد البرنامج شابا من المشرق العربي في اكتشاف ذاته في أقاصي المغرب العربي..

المزيد


إدعموا سفر


يأمل برنامج سفر بتمويل عربي من خلال تجنيد الدعم المادي العربي من القطاع الخاص لاستمرارية سفر

تبرع


تابعوا سفر


Safar Videos on Youtube

Safar : Youth Mobility Fund on Facebook