لقاءات مؤتمرات


CIMAM conference 2014 - Travel Grant Program

من 22/05/2014 الى 30/06/2014

Thanks to the generous support of the Getty Foundation, the Fundación Cisneros/Colección Patricia Phelps de Cisneros and Qatar Museums, CIMAM offers 20 grants to support the attendance of modern and contemporary art curators and museum or collection directors to CIMAM’s 2014 Annual Conference that will be held in Doha, 9–11 November 2014. 

Grants are restricted to modern and contemporary art curators and museum or collection directors in need of financial help to attend CIMAM’s Annual Conference. Researchers and independent curators whose field of research and specialization is contemporary art theory, collections and museums are also eligible.

While professionals of all career levels are encouraged to apply, priority is given to junior professionals (less than 10 years’ experience). Applicants having received CIMAM grants from the same grant contributor will not be considered for a new grant before 3 years.

Deadline for applications: 30 June

http://cimam.org/cimam-2014-travel-grant-program/

التعليقات:

لا توجد تعليقات
 

لإضافة تعليق انقر هنا

الرجوع للأرشيف

 
توفر أجندة سفر مساحة للشباب والشابات للتعرف على الفعاليات المختلفة التي تقام في الوطن العربي، علماً بأن مشروع سفر غير مسؤول عن تنظيم الفعاليات الواردة، ولا تعكس أو تمثل اي من الفعاليات رؤية أو توجه المشروع. اذا كان لديكم اي استفسارات بإمكانكم التواصل مع الجهة المنظمة مباشرة من خلال عناوين الإتصال المدونة في كل فعالية على حدا.
 

عن سفر


يحمل برنامج سفر، وهو أحد مشاريع الملتقى التربوي العربي، في جعبته عددا لا ينتهي من فرص التعلم. فقد يساعد البرنامج شابا من المشرق العربي في اكتشاف ذاته في أقاصي المغرب العربي..

المزيد


إدعموا سفر


يأمل برنامج سفر بتمويل عربي من خلال تجنيد الدعم المادي العربي من القطاع الخاص لاستمرارية سفر

تبرع


تابعوا سفر


Safar Videos on Youtube

Safar : Youth Mobility Fund on Facebook